donderdag 11 september 2014

Beren, beren en nog meer beren

Dit was een geweldige opdracht. Het was wel beren veel werk. Maar het resultaat is echt geweldig!
Ben er dan ook beren trots op 😉
Het waren beren van 15 cm hoog gemaakt als bedankje voor een satijnen bruiloft. (24jr)



Alle waren ze per stuk verpakt met een geplastificeerd op maat gemaakt karton aan de achterkant. Je moet het wel plastificeren anders trekt je boter in het karton en dat is echt niet mooi, ziet er eerde beetje smerig uit vind ik. Er moest echt karton achter want anders ging de zwaartekracht zijn werk doen en braken de nekjes af.
Met een "clip" op maat gesneden van het zakje, om ze vervolgens dicht te nieten. Om het af te maken een sticker erop met de tekst.



Daarnaast mocht ik ook nog 30 exclusieve cupcake's maken voor op de dessert tafel.
De ijsbeertjes waren naar een tutorial van Bakerella. Zie hier de tutorial.
Het was echter wel wat improviseren, want de voorbeeldjes zijn gemaakt met mini CC's en ik moest normale CC's maken.

De wollige beertjes zijn gemaakt naar idee van Bake-a-boo. Zie hier de voorbeeldjes die ik doorgestuurd gekregen had van de klant. Maar ook hier gold dat de voorbeeldjes mini CC's waren en ik normale maat gemaakt heb.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten